MVM Lumen közvilágítási szolgáltatások

A települési önkormányzatok és a lakosság részére a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető ügyfélszolgálati csatornákat biztosít annak érdekében, hogy a közvilágítási hibák bejelentése mindenki számára a lehető legkönnyebben elérhető módon történhessen meg; az önkormányzatok részére rendelkezésre álló online közvilágítási hibakezelő felület lehetőséget ad a bejelentett közvilágítási hibákra vonatkozóan megtett intézkedésekre vonatkozó információk megismerésére.

Az MVM LUMEN garantálja az üzemeltetés-karbantartás és korszerűsítés minőségét a szerződésben (minőségi megfelelés):

  • 7/7 napos, 0-24 órás élőhangos telefonos ügyfélszolgálat, email valamint online hibabejelentés biztosítása 
  • az üzemeltetési szolgáltatás részeként csoportos fényforráscsere végrehajtása (az önkormányzattal történt egyeztetés alapján) a szerződéskötést követő 6 hónapon belül, ami azonnali javulást jelent a közvilágítás minőségében és lakossági megítélésében
  • az egyedi közvilágítási hibák elhárítása 8 naptári napon belül
  • ISO szabványok és belső szabályzatok vonatkoznak a munkaminőségre, munkabiztonságra, környezetvédelemre
  • nagy értékű felelősségbiztosítási kötvények jelentenek a szerződött partnerek számára biztosítékot
  • éves beszámoló keretében tájékoztatás nyújtása a közvilágításra vonatkozó információkról az önkormányzat részére
  • közvilágítás fejlesztésében való aktív részvétel, az önkormányzat szakmai támogatása
  • folyamatosan rendelkezésre álló kapcsolattartó és világítástechnikai szakmérnök biztosítása
  • közvilágítás korszerűsítési igény esetén professzionális, a lámpatestgyártóktól független tanácsadás
  • Személyre szabott finanszírozási lehetőséget biztosít, erős gazdasági háttérrel (8-15 éves futamidővel)
     
A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.