A települési önkormányzatok és a lakosság részére a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető ügyfélszolgálati csatornákat biztosít annak érdekében, hogy a közvilágítási hibák bejelentése mindenki számára a lehető legkönnyebben elérhető módon történhessen meg; az önkormányzatok részére rendelkezésre álló online közvilágítási hibakezelő felület lehetőséget ad a bejelentett közvilágítási hibákra vonatkozóan megtett intézkedésekre vonatkozó információk megismerésére.
Az MVM LUMEN garantálja az üzemeltetés-karbantartás és korszerűsítés minőségét a szerződésben (minőségi megfelelés):
- 7/7 napos, 0-24 órás élőhangos telefonos ügyfélszolgálat, email valamint online hibabejelentés biztosítása
- az üzemeltetési szolgáltatás részeként csoportos fényforráscsere végrehajtása (az önkormányzattal történt egyeztetés alapján) a szerződéskötést követő 6 hónapon belül, ami azonnali javulást jelent a közvilágítás minőségében és lakossági megítélésében
- az egyedi közvilágítási hibák elhárítása 8 naptári napon belül
- ISO szabványok és belső szabályzatok vonatkoznak a munkaminőségre, munkabiztonságra, környezetvédelemre
- nagy értékű felelősségbiztosítási kötvények jelentenek a szerződött partnerek számára biztosítékot
- éves beszámoló keretében tájékoztatás nyújtása a közvilágításra vonatkozó információkról az önkormányzat részére
- közvilágítás fejlesztésében való aktív részvétel, az önkormányzat szakmai támogatása
- folyamatosan rendelkezésre álló kapcsolattartó és világítástechnikai szakmérnök biztosítása
- közvilágítás korszerűsítési igény esetén professzionális, a lámpatestgyártóktól független tanácsadás
- Személyre szabott finanszírozási lehetőséget biztosít, erős gazdasági háttérrel (8-15 éves futamidővel)